Apollo rejser med musikken

Når jeg er ude og præsentere musik som markedsføringsredskab, får jeg tit følgende spørgsmål: Kan man virkelig bruge musik til at styrke et brand, når der ikke er en direkte sammenhæng mellem produktet og musikken? Svaret er et stort ja! Og vi har lige nu et strålende eksempel på det: Apollo vil gerne sælge rejser til danskerne og de har hen over denne sommer blandt andet brugt musikvideoer til at skabe et koncentreret fokus og opmærksomhed omkring deres produkt: Rejser sydpå.

Apollo har været sponsor på to Nik & Jay musikvideoer, bl.a. ved rejsesponsorering til videoen ”Mod solnedgangen” samt pre-roll (det logo, der vises inden videoen går i gang) på den seneste Nik & Jay video.

Marketingschef  Dorthe Rømer fra Apollo fortæller følgende:

– Vi vil gerne træde ud af den traditionelle markedsføring indenfor branchen ved at appellere til nogle andre følelser gennem musikken. Når man booker en rejse hos Apollo, skal man gerne opleve, at man får lidt mere end andre steder. Vi er mere moderne og distancerer os fra den traditionelle chartermarkedsføring for at løfte brandet. Vi vil gerne opfattes som et lidt yngre brand, der har de lækre ting. Charter er ikke kun store hotelresorts, det er også små lækre steder som appellerer til mange forskellige typer af mennesker.

Følgende musikvideo: – er et eksempel på samarbejdet mellem Apollo og Nik & Jay. Se og lyt her:

Nik & Jay Gi’ Mig Dine Tanker

Deudover har Apollo været vært for en koncert med Nik & Jay på en
af deres destinationer. Her har Apollo skrevet rundt til de rejsende, at de kan
booke sig ind, lave preparty osv.

– Vi tror, at vi ved at lave nogle af disse aktiviteter omkring musikken, skaber merværdi omkring Apollo brandet, som gør at de rejsende får en god oplevelse, som de vil tage med sig og huske næste gang de er på markedet for det at købe rejser. Nik & Jay koncerten vil forhåbentligt skabe en masse snak, som folk vil tage med sig hjem og give videre i deres netværk, siger Dorthe Rømer, marketingschef hos Apollo.

Screen Shot 2013-01-29 at 3.02.51 PM

 

 

Apollo nøjes ikke med et samarbejde med Nik & Jay. Den nye Medina video “For altid” er også sponsoreret af Apollo i fællesskab med Falck TravelCare.

Senest har Apollo været hovedsponsor på Morten Hampenberg & Alexander
Browns nyeste musik video til ”I Want You (To Want Me Back)” med Stine Bramsen fra Alphabeat:

 

 

“I Want You (To Want Me Back)” havde forpremiere på Apollos Facebook side – hvilket vil sige at Apollos Facebook tilhængere fik en eksklusiv mulighed for at se videoen i tre dage inden den officielt kom på YouTube og i TV. Apollo har næsten 65.000 likes på Facebook, hvilket gør det til en væsentligt online kanal. Både Nik & Jay samt Morten Hampenberg og Alexander Brown projekterne markedsføres markant på Facebook.

 

En del af aftalen omkring musikvideoen inkluderer stilfuld produktplacering i musikvideoen – som blandt andet er optaget på en af Apollos eksklusive destinationer i Grækenland. Yderligere giver pre-roll delen Apollo de første syv sekunder inden videoen starter til at bringe deres logo og budskab. På Apollos hjemmeside kan de rejseshoppende både downloade sangen, få link direkte til det hotel, der er med i videoen – og forhåbentlig blive inspireret til at besøge stedet på en anden måde end den traditionelle markedsføring for charterrejser.

Og det skal også lige nævnes, at Apollo forærede Nik & Jays sidste single ”Mod solnedgangen” til besøgende på hjemmesiden.

Det usædvanlige ved samarbejdet (og det aspekt jeg personligt godt kan lide) er det personlige engagement mellem artisterne og Apollo, hvilket er en ren win-win. Dette ses bl.a. når Apollo klikker ”synes godt om” til Morten Hampenberg & Alexander Browns Facebook fanside. Og på samme måde giver artisterne ligeledes ”synes godt om” til Apollos Facebook side. Under optagelsen af videoen i Grækenland, blev der optaget en personlig videohilsen med en af artisterne, som takker Apollo for at være med til at gøre musikvideoen til virkelighed. Denne videohilsen er sammen med billeder fra videoen lavet specielt til brug på Apollos Facebook side og hjemmeside. Artisterne linker samtidigt til disse sider for derved at generere yderligere trafik hos Apollo.

Jeg er ikke i tvivl om at Apollo på deres nye markedsføringsveje, har fundet et udtryk, som giver forbrugerne en ny og anderledes mulighed for at se Grækenland som turistmål. En tjekket og drømmeagtig præsentation af en af deres destinationer i en musikvideo, der samtidig byder på en helt fantastisk sang!

Smirnoff presents Sisse Marie

I min verden er der en naturlig sammenhæng mellem club-musik og alkoholbrands, der bliver solgt på de danske diskoteker. F.eks. har Belvedere Vodka indgået en international endorsementaftale med Usher og Volí Vodka har en aftale med artisten Pitbull. F.eks. er der i Pittbulls musikvideoer “ Give me everything” og “Rain” produktplaceringer af Volí vodka og i sangen “Rain”, nævner Pitbull i starten af teksten at “Volí is the new Vodka”.

SisseMARIE_KV_horizontal
Her I Danmark er der pt. kun lavet en længerevarende og større endorsement aftale af STEPitUP og det er mellem artisten Sisse Marie og Vodkabrandet Smirnoff, der hører under spiritusfirmaet Diageo.

Michael Holm, Customer Marketing Director Nordics hos Diageo, udtaler følgende om samarbejdet med Sisse Marie:

»Smirnoff har en equity omkring musik og party og derfor giver det god mening at arbejde med kunstnere på det brand.

Sisse Maries brand, musik samt personlighed passer perfekt til det, vi gerne vil signalere gennem Smirnoff og så er det jo en ekstra gevinst at hun selv drikker Smirnoff Vodka, når hun fester.”

Det jeg finder spændende, ved netop denne aftale, er at artisten har været direkte involveret i den kreative proces, og bidraget med idéer til salgsfremmende aktiviteter direkte ude på klubberne og I detailhandlen.

I foråret 2011 lancerede Sisse Marie hendes single samt musikvideo “Dirty Hands”.

http://www.youtube.com/watch?v=rMJ-e61m4Fk&feature=player_embedded

På samme tid blev hun ambassadør for Smirnoff brandet og tog det følgende efterår på en speciel club tour sponsoreret af Smirnoff. Musikken fra ”Dirty Hands” måtte bruges til PR, og der var mulighed for Meet ’n Greet med Sisse Marie. Samtidig med touren postede Sisse Marie alle flyers på hendes Facebook side.

De pågældende diskoteker fik Sisse Marie ud og spille gratis med Smirnoff som afsender og POS materialet blev udviklet, produceret og betalt af Diageo. Op-pyntning på klubberne klarede Diageo også.

photo2 212x300 Smirnoff presents Sisse Marie

Det der tilfører dette samarbejde en unik vinkel, er at Smirnoff og Sisse Marie arbejdede konceptuelt med titlen på hendes single “Dirty Hands” til brug til en speciel Smirnoff drink, der kunne købes samme aften, hun spillede på hendes Smirnoff Club Tour.

Sisse Marie bidrog selv med idéer til ingredienserne til drinken “Dirty Hands”, som bestod af det Sisse Marie ville blande op i

hendes yndlings Smirnoff vodka drink. Jeg kan fortælle jer at resultatet smagte rigtig godt!

Et spændende eksempel på hvordan man kan bruge en sangtitel og en artists input til produktudvikling, som i den her sammenhæng var en ny drink. For Smirnoff betød dette at der blev solgt mere Smirnoff den pågældende aften, hvor Sisse Marie spillede samtidig med brandingen via POS materialet ude på diskotekerne.

 

Af andre elementer i endorsementaftalen kan bl.a. nævnes downloads af den nyeste single til at uddele til kunder, der køber Smirnoff i detailhandlen og eksklusiv videooptagelser fra Smirnoff Club Touren.

Personligt tror jeg, vi kommer til at se flere af denne form for større og synlige co-branding samarbejder indenfor spiritusbranchen, der specielt involverer synlige salgfremmende aktiviteter, der differienterer alkoholbrands ude på diskotekerne og i butikkerne.

Rasmus kører med Opel

Jeg forestiller mig, at næsten alle i Danmark kender Rasmus Seebach, enten fra de af hans sange, rigtig mange danskere elsker at synge med på – eller måske på grund af hans far, musik klenodiet Tommy Seebach. Nu er Rasmus Seebach efterhånden også blevet et navn for nordmændene og svenskerne, der også har taget hans sange til sig.

Rasmus foto1 1024x764 Rasmus kører med Opel

Rasmus Seebach udgav pladen ”Rasmus Seebach” i september 2009, der indtil nu har solgt 10 gange platin. Albummet har simpelthen slået alle rekorder, da det har ligget længst tid som nummer 1 på hitlisten (25 uger) og derfor har slået Kim Larsens 26 år gamle rekord med ’Midt om natten’ (23 uger). Albummet er, efter 110 uger, nummer 6 på den officielle Danske hitliste, så det er over 2 år på listen. Lige nu er Rasmus Seebach aktuel med et nyt album ”Mer’ End kærlighed”. Det nyeste Rasmus Seebach album “Mer’ End Kærlighed” har solgt 3 gange platin på under 4 uger.

Samler vi Rasmus Seebachs officielle og uofficielle musikvideoer på Youtube, kommer vi langt over 23 millioner visninger. Han er stort eksponeret på både Youtube – og på Facebook har han over en kvart million fans.

Rasmus Seebach er i gang med at tage kørekort, hvilket for STEPitUP har mulig gjort et spændende og oplagt samarbejde med bilbrandet Opel. Opels Insignia har en central og samtidig helt naturlig plads i musikvideoen til nummeret ”I Mine Øjne”.

“I Mine Øjne” havde premiere i midten af september 2011 og har rundet 2 million visninger på Youtube på under 2 måneder.

Musikvideoen blev lanceret på Opels Facebookside. Opel havde videoen eksklusivt i fire dage inde på deres Facebook Fanside. http://www.facebook.com/opeldanmark For at se videoen skulle man give Opel et ”like” eller “synes godt om”, hvilket fordoblede Opels fanskare i de pågældende dage.

Opel og Seebach har, udover en prelaunch samt produktplacering i musikvideoen, valgt at lave en samarbejdsaftale som blandt andet indbefatter, at Rasmus Seebach det næste års tid skal være ambassadør for Opel brandet. Dette betyder bl.a. at Rasmus Seebach optræder i Opels årlige kundemagasin.

Samarbejdet skal også ses i lyset af, at Rasmus Seebachs meget brede fanskare også indeholder den målgruppe, som Opel ønsker at markedsføre sig overfor.

Opel holdt et Åbent Hus arrangement kort tid efter single releasen, hvor de udloddede Rasmus Seebach CD’er i forbindelse med prøvekørsler.

Udover ovenstående samarbejde blev bilen eksponeret i forbindelse med Rasmus Seebachs optræden i ”Go’ Aften Danmark” på TV2, hvor der blev vist klip fra musikvideoen. Dette er helt klart en af de ekstra PR gevinster, som følger med, når man vælger at Co-brande sig med en artist. Så giver PR indsatsen et afkast, der langt overstiger investeringen!

http://go.tv2.dk/aftentv/id-44767030.html

Apollo rejser med musikken

Når jeg er ude og præsentere musik som markedsføringsredskab, får jeg tit følgende spørgsmål: Kan man virkelig bruge musik til at styrke et brand, når der ikke er en direkte sammenhæng mellem produktet og musikken? Svaret er et stort ja! Og vi har lige nu et strålende eksempel på det: Apollo vil gerne sælge rejser til danskerne og de har hen over denne sommer blandt andet brugt musikvideoer til at skabe et koncentreret fokus og opmærksomhed omkring deres produkt: Rejser sydpå.

Apollo har været sponsor på to Nik & Jay musikvideoer, bl.a. ved rejsesponsorering til videoen ”Mod solnedgangen” samt pre-roll (det logo, der vises inden videoen går i gang) på den seneste Nik & Jay video.

Marketingschef  Dorthe Rømer fra Apollo fortæller følgende:

– Vi vil gerne træde ud af den traditionelle markedsføring indenfor branchen ved at appellere til nogle andre følelser gennem musikken. Når man booker en rejse hos Apollo, skal man gerne opleve, at man får lidt mere end andre steder. Vi er mere moderne og distancerer os fra den traditionelle chartermarkedsføring for at løfte brandet. Vi vil gerne opfattes som et lidt yngre brand, der har de lækre ting. Charter er ikke kun store hotelresorts, det er også små lækre steder som appellerer til mange forskellige typer af mennesker.

Følgende musikvideo: – er et eksempel på samarbejdet mellem Apollo og Nik & Jay. Se og lyt her:

Nik & Jay Gi’ Mig Dine Tanker

Deudover har Apollo været vært for en koncert med Nik & Jay på en
af deres destinationer. Her har Apollo skrevet rundt til de rejsende, at de kan
booke sig ind, lave preparty osv.

– Vi tror, at vi ved at lave nogle af disse aktiviteter omkring musikken, skaber merværdi omkring Apollo brandet, som gør at de rejsende får en god oplevelse, som de vil tage med sig og huske næste gang de er på markedet for det at købe rejser. Nik & Jay koncerten vil forhåbentligt skabe en masse snak, som folk vil tage med sig hjem og give videre i deres netværk, siger Dorthe Rømer, marketingschef hos Apollo.

Apollo NJ06 20111 Apollo rejser med musikken

Apollo nøjes ikke med et samarbejde med Nik & Jay. Den nye Medina video “For altid” er også sponsoreret af Apollo i fællesskab med Falck TravelCare.

Senest har Apollo været hovedsponsor på Morten Hampenberg & Alexander
Browns nyeste musik video til ”I Want You (To Want Me Back)” med Stine Bramsen fra Alphabeat:

“I Want You (To Want Me Back)” havde forpremiere på Apollos Facebook side – hvilket vil sige at Apollos Facebook tilhængere fik en eksklusiv mulighed for at se videoen i tre dage inden den officielt kom på YouTube og i TV. Apollo har næsten 65.000 likes på Facebook, hvilket gør det til en væsentligt online kanal. Både Nik & Jay samt Morten Hampenberg og Alexander Brown projekterne markedsføres markant på Facebook.

Screen Shot 2013-01-29 at 3.04.46 PM

En del af aftalen omkring musikvideoen inkluderer stilfuld produktplacering i musikvideoen – som blandt andet er optaget på en af Apollos eksklusive destinationer i Grækenland. Yderligere giver pre-roll delen Apollo de første syv sekunder inden videoen starter til at bringe deres logo og budskab. På Apollos hjemmeside kan de rejseshoppende både downloade sangen, få link direkte til det hotel, der er med i videoen – og forhåbentlig blive inspireret til at besøge stedet på en anden måde end den traditionelle markedsføring for charterrejser.

Og det skal også lige nævnes, at Apollo forærede Nik & Jays sidste single ”Mod solnedgangen” til besøgende på hjemmesiden.

Det usædvanlige ved samarbejdet (og det aspekt jeg personligt godt kan lide) er det personlige engagement mellem artisterne og Apollo, hvilket er en ren win-win. Dette ses bl.a. når Apollo klikker ”synes godt om” til Morten Hampenberg & Alexander Browns Facebook fanside. Og på samme måde giver artisterne ligeledes ”synes godt om” til Apollos Facebook side. Under optagelsen af videoen i Grækenland, blev der optaget en personlig videohilsen med en af artisterne, som takker Apollo for at være med til at gøre musikvideoen til virkelighed. Denne videohilsen er sammen med billeder fra videoen lavet specielt til brug på Apollos Facebook side og hjemmeside. Artisterne linker samtidigt til disse sider for derved at generere yderligere trafik hos Apollo.

Jeg er ikke i tvivl om at Apollo på deres nye markedsføringsveje, har fundet et udtryk, som giver forbrugerne en ny og anderledes mulighed for at se Grækenland som turistmål. En tjekket og drømmeagtig præsentation af en af deres destinationer i en musikvideo, der samtidig byder på en helt fantastisk sang!

Pepsi og Nik og Jay sætter ny standard for endorsement i Danmark

Jeg har med stor beundring den seneste tid fulgt med når store internationale amerikanske artister som Justin Timberlake, Rihanna, Britney Spears og Usher har indgået endorsementaftaler med større brands og når eksekveringen af kampagnen og aftalen går af med et stort brag. Fordi det for mig at se er sket, uden artisterne har ”solgt ud” af deres kunstneriske integritet – og det er sket i forbindelse med effektive reklamekampagner, hvor artisterne og produkterne kunne opleves på stort set alle medieplatforme; TV, web og til koncerter.

Det må man da kalde et perfekt match og en god deal for begge parter. Fordi offentligheden og forbrugerne tilsyneladende tager det som en selvfølge.

I Danmark har artister og produktbrands også samarbejdet, dog i noget mindre grad. Artisterne har gået stille med dørene omkring sådanne kampagner, da det

artistiske og kunsteriske image kan blive skadet. Måske det er janteloven, der er på spil eller tanken om at kunstnere, der modtager penge for et stykke kommercielt arbejde, mister deres integritet i kulturelle sammenhænge.

Men hvad er en endorsementaftale helt præcist? Det er når en artist/musiker giver sin opbakning offentligt til et bestemt brand. Det kan vi se, når artisten optræder i f.eks. reklamekampagner på TV eller ved koncerter, hvor de, i kraft af deres popularitet, styrker opmærksomheden omkring et produkt, brand eller en bestemt virksomhed. Og denne kobling har stor indflydelse på forbrugerens adfærd. I 2008 påviste analysebureauet Forbes at musikere har langt bedre potentiale til at sælge et produkt gennem endorsement end f.eks. sportsstjerner.

Da vi ser en tendens til at forbrugerne zapper væk fra traditionelle tv-reklamer, mener jeg, at potentialet i endorsement aftaler er kæmpe stort, fordi her er det musikken, som er omdrejningspunktet for kommunikationen. Og når forbrugeren er tilfreds, skyldes det måske, at hun ikke alene spises af med at møde artisten i en traditionel TV-reklame men får musikken med samme kunstneriske standard, som de er vant til at få fra deres idol.

Den største analyse af hvordan danskerne bruger musikken fra 2010 viser, at musik er det tredje vigtigste i danskernes liv, kun lige overgået af familie og privatøkonomi. Undersøgelsen viser også at 78% mener at musik påvirker deres humør og at 76% af alle danskere lytter til musik i mere end én time dagligt. (Kilde MEC Access).

Men nu er endorsement endeligt kommet til Danmark – i ambitiøs og stor, amerikansk stil. I STEPitUP fører vi artister og virksomheder sammen i kommercielle samarbejder. Senest gælder det Pepsi og et af dansk musiklivs allerstørste navne; nemlig Nik og Jay. Et samarbejde, der består af et lille års sponsoraftale mellem parterne. Det hele blev skudt i gang med premieren af Nik & Jays seneste musik video ”Mod Solnedgangen”. En premiere, som samtidig var en pre-launch på videoen, som kun kunne ses på Pepsi Max’ nye musik univers på Facebook de første 3 dage. Nik & Jay – Mod Solnedgangen

Peter Meldahl som er ansvarlig for Pepsi drikkevarer i Danmark udtaler følgende om aftalen til pressen:

»Musikken er en fantastisk løftestang til at skabe loyalitet
og dialog omkring et brand, fordi det tilfører nogle positive værdier, som skaber
stærkere bånd til målgruppen. Pepsi og Nik & Jay er et fantastisk match, fordi de
passer til vores målgruppe, tænker kommercielt og gerne vil flytte samarbejdet nye
steder hen.«

Under konceptet ”Max the Music” vil Pepsi Max i løbet af hele år 2011 afvikle diverse aktiviteter, som Nik & Jay er er direkte involveret i. Disse aktiviteter indebærer blandt andet Facebook siden, som fungerer som et aktivt forum hvor Nik & Jay går i dialog med deres fans, lægger deres personlige hitlister ud med hvad de ser som månedens fedeste tracks, uploader eksklusive billeder og behind the scene videoer fra diverse koncerter, videooptagelser mm., uploader nyheder, inviterer publikum med backstage til deres koncerter osv. http://www.facebook.com/PepsiMaxDK

Screen Shot 2013-01-29 at 2.47.04 PM

Eksempler på markedsføring i medierne:

Nik & Jay Pepsi reklame:

Eksempel på B2B reklame – Pepsi marketings fremstød til
forhandlere: http://www.dhblad.dk/arkiv/2011/15/danskhandelsblad2011_uge15_s05.pdf

Efter min mening er dette et spændende startskud på stammen af fremtidige samarbejder mellem musikbranchen og det danske erhvervsliv, hvor
begge parter kan drage stor nytte af hinanden i forhold til co-branding via
endorsement. Jeg tror helt sikkert på, at hvis matchet er baseret på tillid og
oprigtighed mellem artister og brand og hvis musikken integreres og bruges
strategisk i kommunikationen, både internt og eksternt, så vil det resultere i
værdifulde resultater. Både i forbrugernes opfattelse af artisterne og
produktbrandet – og ikke mindst med flotte sorte tal på virksomhedens
bundlinje.

Produktplacering i musikvideoer – troværdig co-branding og effektiv markedsføring

Produktplacering i musikvideoer er anvendt i stor stil i udlandet. I bl.a. USA og Japan fungerer produktplaceringer oftest som et led i et større samarbejde og viser et seriøst engagement mellem artist og brand. Det forekommer også herhjemme, men oftest uden personligt engagement mellem artisten og produktbrandet. Virksomheden har sponsoreret en del af musikvideoernes budget ved til gengæld at få eksponeret deres produkt i videoen – og dermed slut på dét samarbejde. Resultatet er som regel utroværdig markedsføring, der kun kommunikerer, at “denne musikvideo er betalt af…”

Jeg mener, det er helt afgørende for troværdigheden, at artisten har en personlig interesse i produktet og omvendt. Co-branding handler om at bygge relationer baseret på synergi, fælles værdimatch og en oprigtig interesse i hinanden. Efterfølgende kan man så på naturlig vis bygge marketingsaktiviteter op omkring produktets placering i videoen, så artisten kan placeres i virksomheden eller produktets univers.

STEPitUP har skabt et eksempel på troværdige partnerskaber i en musikvideo “Everytime (You Look At Me)” med Morten Breum featuring Sisse Marie. Singlen og dens revolutionerende musik video blev straks et hit og et meget omtalt emne i medierne bl.a. på grund af den iøjenfaldende produktplacering. På lanceringsdagen, gik singlen ind som #1 på iTunes og i løbet af de første 24 timer efter lanceringen blev videoen den 8. mest sete video på YouTube globalt – og er siden blevet set over 2 millioner gange.

Denne musikvideo fungerer delvist som reklame for flere produkter, men dette forstyrrer hverken artisterne eller musikken – men giver musikvideoen et stærkere udtryk. Videoen er fuldt sponsoreret af Vero Moda, Citroën, Bianco, Nano Mobil og Libratone. De produktplaceringer der finder sted er brands og produkter, som artisterne selv har interesse for og anvender enten til dagligt eller lejlighedsvis.  For eksempelt kører Sisse Marie til dagligt rundt i Citroëns DS3 og køber ofte sit tøj hos Vero Moda. Instruktøren Michael Christensen har efterfølgende integreret produkterne i videoen, så at de vises i en naturlig sammenhæng sammen med artisterne og samtidig eksponeres lækkert overfor forbrugerne.

Denne form for co-branding skal selvfølgelig være tænkt ind i artistens brand og virksomhedens overordnede strategiske kommunikation. Når det fælles værdimatch er afklaret og synergien tydelig, så bliver det naturligt og effektivt at fortsætte co-brandingen også efter musikvideoen er færdigproduceret.

Citroën valgte at profilere deres samarbejde med Morten Breum og Sisse Marie ved at linke til videoen, iTunes og andre musik tjenester. http://www.ds3.dk/ Derudover har artisterne spillet til diverse events for Citroën. Videoen blev assisteret af Facebook funktionen – ”Like”  – så at seerne kunne give deres mening til kende på Facebook. Dette gør videoen synlig for venner af personen som har set videoen. Artisterne har fået en større eksponeringsflade igennem Citroens marketings kanaler og Citroën har fået

en attraktiv platform til at brande DS3.

Morten Breum feat. Sisse Marie x Citroen

Nano Mobil fik spottet på YouTube lige før og lige efter musikvideoen. De reklamerede også for samarbejdet på Facebook. Her sendte de invitationer ud til en eksklusiv event med artisterne. Nano Mobil gav deres kunder en julegave i form af gratis downloads af sangen på deres hjemmeside og på den måde skabte det nyetablerede teleselskab opmærksomhed på deres eksistens.

I

et interview sidste år til et af de dengang vigtigste musikprogrammer på TV herhjemme, Boogie på DR1, blev både Vero Moda og Citröen nævnt med navn og Morten Breum og Sisse Marie fortalte om deres personlige forhold til produkterne i musikvideoen.

Et fint eksempel på, at artister der står ved deres samarbejde med virksomheden og relaterer til produkterne, giver en troværdig markedsføring – og dette igen en uvurderlig værdi af samarbejdet.